Poniżej prezentujamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z pobytem w naszym obiekcie. Zachecamy też do kontaku z naszą Recpecją 24h, która postara się odpowiedzieć na każde pytanie związane z naszą ofertą.
- Czy jest jakaś minimalna ilość dób na jaką można do Was przyjechać?
Minimalna ilość dób pobytu w Zalesiu to dwie doby ale generalnie zależy to od treści danego pakietu. Jeśli chcesz do nas przyjechać znajdź najlepszy dla siebie pakiet lub poproś o pomoc naszą Recepcję 24h, chętnie doradzimy.
- Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?
Tak, akceptujemy małe zwierzęta (psy, koty) do 40 cm w kłębie. Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem pobytu zwierząt
- Jak wygląda płatność za dzieci?
Płatność za dzieci uzależniona jest od ich wieku, liczby, wybranego pokoju i rodzaju oferty. Zalecamy zapoznanie się ze szczegółami danego pakietu rodzinnego
- Czy poza najwyższym sezonem oferujecie mniej atrakcji?
Przez cały rok oferujemy taką samą ilość atrakcji. Oczywiście są atrakcje sezonowe takie jak np. plaża z ratownikiem podczas wakacji. Dzięki rozbudowanej infastrukturze atrakcji wewnetrznych jesteśmy przygotowani na każdą pogodę: basen, sala sportowa, ścianka wspinaczkowa, sala piaskowa, strefa animacji i wiele innych. Szczegółową listę atrakcji dostępnych w trakcie pobytu zawiera każdy pakiet.
- Od czego zależy cena za pobyt?
Cena za pobyt uzależniona jest od obowiązującego pakietu, struktury rodziny, długości pobytu oraz pokoju, który chcą Państwo zarezerwować.
- Czy plaża jest strzeżona przez ratownika?
Plaża jest strzeżona w okresie wakacyjnym – każdego dnia poza sobotą (zmiana turnusu).
- Jak często odbywają się animacje dla dzieci?
W zależności od obowiązującego pakietu, standardowe zajęcia animacyjne odbywają się 2 lub 3 razy dziennie, 365 dni w roku. Oprócz tego pojawiają się również inne atrakcje takie jak np. pokaz iluzjonisty, przedstawienie teatru lalek itd..
- Czy zwierzęta w Mini Zoo można karmić samodzielnie?
Karmienie zwierząt jest jednym z punktów programu naszych animacji. Zwierzęta są karmione systematycznie, więc prosimy o to, aby ich dodatkowo samodzielnie nie dokarmiać.
- Jakie oferujecie atrakcje dla dorosłych?
Osoby dorosłe mogą skorzystać z zajęć active prowadzonych z trenerami fitness (Nordic Walking, Aqua Aerobic, zajęcia w Sali fitness). Do dyspozycji jest również profesjonalnie wyposażona Sala Fitness. Zapraszamy również do naszej strefy SPA&Wellness i korzystania z bogatej oferty zabiegów spa. Oferujemy Drink Bar oraz Lobby Bar a nim specjalną Strefę Relaksu do której dzieci nie mają wstępu.
- Czy w każdym budynku jest winda?
Winda znajduje się w części B kompleksu. Można się nią dostać do pokoi znajdujących się w tej części oraz części F. Windą można również zjechać na strefę basenową. Część A (w której znajduje się parter i 1 piętro) nie jest wyposażona w windę.
- Atrakcji w cenie pobytu jest bardzo dużo. Czy jest coś za co trzeba płacić dodatkowo?
Dodatkowo płatne są wypożyczalnie – sprzętu wodnego lub rowerów turystycznych. Dodatkowy cennik obowiązuje również przy zakupie zabiegów SPA oraz zakupów dokonywanych w drink barze.
- Czy ścianka wspinaczkowa jest otwarta codziennie?
Ścianka wspinaczkowa czynna jest w wyznaczonych godzinach, ponieważ nadzorowana jest przez naszych instruktorów. W związku z tym, recepcja prowadzi zapisy na tę atrakcję.
- W jakie dni można spotkać krasnala Zalesia?
Krasnal Zaleś pojawia się niespodziewanie. Często można go spotkać na naszych biesiadach.
- Jaki rodzaj kuchni oferujecie?
Nasza kuchnia jest bardzo domowa. W większości jest to kuchnia typowo polska, jednak mamy również tematyczne kolacje (m.in. Kuchnie Świata, Kuchnia Warmińska) które są bardzo urozmaicone. Dodatkowo w wybrane dni oferujemy live cooking z wyborem dań z całego świata. Sami pieczemy i wędzimy nasze wędliny.
- Czy to prawda, że kawa u Was jest dostępna za darmo przez cały dzień?
Tak, w naszej strefie Lobby Bar przez cały dzień można skorzystać z ekspresu do kawy.
- Czy na zajęcia active można przyjść bez zapisu?
Można, jeśli będą dostępne jeszcze wolne miejsca. Ze względu na ich ograniczoną liczbę, sugerujemy skorzystać z wcześniejszych zapisów w recepcji.
- Czy oferujecie posiłki dla osób ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi?
W przypadku pobytu standardowego z tradycyjnym menu w sytuacji gdy zaistnieje potrzeba serwowania dań bezmlecznych czy bezglutenowych itp. oferujemy taką możliwość ale tylko poprzez wyeliminowanie alergenu. Czyli jeśli zupa jest zabielana nie zabielamy zupki, jeśli kotlet jest obsmażony w panierce nie dodajemy mąki czy tartej bułki i serwujemy posiłek indywidualnie. Nie pracujemy na produktach, które są bez glutenu np. specjalnym pieczywie, mące itp.
- Czy zimą trzeba przywieźć swoje sanki?
Nie ma takiej potrzeby, mamy szeroki wybór tego typu sprzętu na miejscu. Nasi Goście mogą wypożyczyć sanki bezpłatnie.
- Czy organizujecie spływy kajakowe?
Nie organizujemy spływów kajakowych dla Gości indywidulanych. Na terenie naszego obiektu są dostępne kajaki dla Gości. Służymy informacją na temat najciekawszych tras kajakowych jakie są w naszej okolicy.
- Czy parking i obiekt są strzeżone?
Nie.
- Czy łóżeczko turystyczne dla malucha jest z kompletem pościeli i ręcznikiem?
Kompletnie wyposażone łóżeczko przygotowywane jest GRATIS na przyjazd Gości do pokoju na wcześniejsze życzenie.
- Czy można dostać nocnik, nakładkę na sedes, wanienkę do pokoju?
W Recepcji można wypożyczyć wszelkie niezbędne „akcesoria” dla dzieci. Są to min. nocniki, nakładki, wanienki ale także podgrzewacze do butelek czy elektroniczne nianie.
- Czy są ręczniki na plażę?
Zapewniamy ręczniki na basen oraz ręczniki w łazience. Na plaży Goście korzystają ze swoich prywatnych ręczników.
- Czy leżaki na plaży są płatne?
Leżaki na plaży nie są dodatkowo płatne.
- Czy na animacjach dziecko jest pod opieką rodzica?
W trakcie animacji dziecko pozostaje pod opieką Rodziców, często jest to związane z ich rodzinnym charakterem. Natomiast miejscem zapewniającym opiekę bez udziału rodziców jest Baby Club i Mini Club dostępne codziennie w godzinach 9:00-14:00 oraz 15:00-21:00 (łącznie 11 godzin dziennie)
- Czy można przywieźć swoje rowery?
Oczywiście można zabrać swoje rowery. Należy jednak pamiętać o zabraniu własnych zapięć. Nie posiadamy bowiem zamkniętego pomieszczenia do przechowywania rowerów. Oferujemy także wynajem naszych rowerów turystycznych wyposażonych w foteliki dla dzieci i przyczepki dla dzieci. Posiadamy także wybór rowerów dziecięcych dostosowanych do różnego wieku.
- O której rozpoczyna się doba hotelowa a o której się kończy?
Doba dla pakietów rodzinnych rozpoczyna się o godzinie 16.00 a dla pakietów odchudzających o godz. 14:00. Pakiet wakacyjny rozpoczyna się o godzinie 17.00.
Doba dla wszystkich pakietów kończy się o 11.00.
- Czy parking jest płatny?
Miejsca postojowe przed obiektem są bezpłatne.
- Czy czepki na basenie są wymagane?
Nie wymagamy od Gości nakładania czepków na basenie
- Czy jest Restauracja a’la carte?
Nie mamy Restauracji a’la carte. Wszystkie posiłki są serwowane dla Gości w formie bufetu w określonych godzinach. Cześć posiłków w wybrane dni serwowana jest dodatkowo w formule Live Coooking. W ramach naszych pakietów oferujemy pełne wyżywienie w formie bufetów (3 posiłki dziennie), w ramach pakietów specjalnych takich jak wakacje, święta, sylwester, ferie itd. oferujemy formułę Food All Iclusive
- Czy jest klimatyzacja?
W pokojach nie ma klimatyzacji. Jest w wybranych częściach wspólnych (jadalnia, restauracje czy lobby bar).